לפגוש את הילה

אז מי אני?

עם מירה מגן וסביון ליברכט

היי לכם, אני הילה ארווֹן, חובבת עתיקות ואדריכלות, מיוזיקאלס וסיפורי אהבה ובמשך שנים כתבתי למגירה. כשנסעתי עם משפחתי לחו”ל בסוף שנת 2010, עקב שליחותו של בעלי, התפנה זמני לכתיבה ונפרצה באחת המגירה ואט אט החלו הספרים לצאת לאור.

סודות באחוזת השושנים” הוא ספרי הראשון, מותחן רומנטי על רקע תקופת טרום הקמת המדינה, ימי החלוצים ועד לימינו אנו.

הספר זכה לאהבת הקוראים ולשבחי הביקורת והיה מועמד לספר איכות של שנת 2015 מטעם שיאני הקריאה וספרני בית אריאלה וספריות תל-אביב. הוזמנתי להקריא מהספר בעיריית תל-אביב כחלק מאירועי “רגע אחד”, של שבוע הספר העברי לשנת 2016. היה מעמד מאוד מרגש לשבת לצד הסופרות הוותיקות מירה מגן וסביון ליברכט, שתי כלות פרס ראש הממשלה לספרות.

בספטמבר 2016 יצא לאור ספרי השני “הדרך הביתה”, רומן ישראלי רווי קסם על רקע מבצע “צוק איתן”.

כמו בספרי הראשון, גם בספר זה המציאות הישראלית המורכבת משמשת רקע לסיפור אהבה מרגש, אשר גיבוריו חוטאים גם בגאווה וגם בדעה קדומה.

ספרי השלישי “כחותם על לבך” יצא לאור ביולי 2017, רומן היסטורי המתרחש לאחר גירוש ספרד ובמרכזו סיפורו הנוגע ללב של רופא יהודי אנוס שנאלץ להתמודד עם מבחן אמונה איום ולצאת למסע נדודים ברחבי הממלכה, מסע הישרדות.

הרומן התקופתי “אי התפוחים” יצא לאור ביוני 2018 ומגולל את סיפורה של נערה יהודייה בלונדון הוויקטוריאנית. רב מכר דיגיטלי בטבלאת רבי המכר של עיתון הארץ לחודש יוני.

מרץ 2019 יצא לאור “זר של קוצים” רומן תקופתי חדש, סוחף ורומנטי.

מרץ 2020 יצא לאור הדואט “פצעי אוהב” ו”נשיקות שונא”, דור ההמשך של צאצאי הגיבורים מהספר “זר של קוצים”.

דצמבר 2021 יצא לאור הרומן המקראי “בין השמשות“.

להזמנות להרצאות בזום או בספריות ובחוגי בית מוזמנים לפנות אליי דרך העמוד צרו קשר.