שירותי הוצאה לאור

שירות ייעוץ והפקה להגשמת חלומכם בהוצאת ספר

כותבים למגירה? רוצים להוציא את הספר שלכם לאור? מעוניינים בחוות דעת מקצועית ממי שהיא בעלת ניסיון אישי ובעלת ידע רב שהצטבר בתחום, ממי שמכירה את התעשייה ואיך היא עובדת מבפנים?

להגשים חלום ולהוציא ספר לאור זה נהדר, אך האם אתם בנויים להוצאה באופן עצמאי? האם הספר שלכם מספיק טוב בעיניים אובייקטיביות? ומה הסיכויים שלו להימכר בחוץ? וכמה זה יעלה לכם? מה התהליך כולל? איך מוצאים את ספקי השירות המקצועיים והאמינים, ואיך לא תיפלו בידי שרלטנים? 

אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ואעזור לכם לפזר את הערפל שיש סביב תהליך ההוצאה לאור של ספר עצמאי. אתרום מניסיוני הרב כדי שתעברו את כל השלבים בנחת, ושתקבלו את מלוא הידע שצברתי תוך כדי הוצאה לאור של 8 ספרים משלי. 

המסלולים להגשמת חלומכם:

  1. מסלול הכוונה אחד על אחד  – במפגש אישי של שעה וחצי תקבלו במרוכז את כל המידע הדרוש לכם כדי להוציא לאור ספר, את כל הטיפים שיחסכו לכם אלפי שקלים וזמן, את כל השלבים בסדר הנכון עד להגעה ליעד וכיצד ניתן להימנע ממפחי נפש.
    יש אפשרות למפגש בזום או פנים אל פנים. בהתאם לצורך ניתן לקיים יותר ממפגש אחד. 
  2. מסלול משפרים את הסיכויים – לאחר שנשוחח ואקרא את כתב היד שלכם, אתן את חוות דעתי המקצועית על הספר. אתן טיפים לשיפור כתב היד וטיפים להגדלת הסיכויים שלכם מול הוצאות הספרים וקהל הקוראים.
  3. מסלול מגשימים את החלום – אלווה אתכם בהפקת והוצאת ספרכם לאור, משלב כתב היד הגולמי ועד לשלב הדפסתו. 
  4. עריכת תוכן ועריכת לשון – אני בוגרת לימודי תעודה בעריכת לשון מאוניברסיטת בר אילן. בתחום עריכת התוכן יש לי ניסיון רב כיוצרת וכמי שערכה ספרים עבור אחרים. 

לקבלת הצעת מחיר אנא מלאו את הפרטים במייל ואצור אתכם קשר. אנא ציינו בפנייה אם סיימתם לכתוב את הספר, באיזו סוגה (ז’אנר: רומן, ספר הדרכה, ספר שירים וכדומה) הוא עוסק, ובאיזה שלב אתם של ההפקה. ציינו באיזה מסלול אתם בוחרים.